Thursday 16 August 2012

Soek vir Vrees




Een dag in Die Springdom van water, daar was 'n baie ou paartjie. Hulle het hulle seun Bennie baie. Die klein huis waar hulle gewoon het, was aan die onderkant van 'n groot berg gebou. Hulle het geen bure. Hulle het op styf vas aan Bennie omdat hul enigste ander seun Robert het sy fortuin in Amerika te vind. Hulle het Bennie huis, sodat hulle sou nie alleen te wees nie.

Hulle is almal sit saam een ​​winter aand toe 'n sterk wind gewaai het uit die see na die noorde. Bennie se ma was baie bang. Skree sy vir Bennie, "Gaan sluit daardie deur!" "Is jy bang?" gevra Bennie. "Hoe voel dit?" Sy ma het gesê: "Dit voel soos 'n weerlig slaan jou hart." "Ek moet weet hoe dit voel" sê Bennie. So laat in die nag, Bennie saggies sy huis verlaat het om te gaan en vind vrees.

Bennie op die top van die berg geklim en hy het met 'n groep rowers die beplanning van die volgende aanval. Hy het tot by hulle en gaan sit op hulle vuur. Hulle kyk na hom snaaks. Een van die rowers gesê: "Nie eens die sterkste man in Ierland sal wandel in ons kamp Selfs die voëls is bang. So hoekom het jy hier kom?"


"Ek het my ouers se huis verlaat vrees te vind Kan jy wys dit vir my." sê Bennie. "Vrees is waar ons is" sê een van die diewe. "Regtig? Waar ek kan nie sien nie." antwoord Bennie.

"Ek sal jou wys vrees" sê die dief. Neem hierdie pot en 'n paar vleis en aartappels en bestanddele en gaan na die kerk erf oor die meer, en kook vir ons iets te ete vir vanaand. "
Kerkhof
So Bennie het opgespring en gelukkig het die bestanddele, en dan het hy die pot en hardloop af in die berg en aan die ander kant. Toe hy by die kerk werf, het hy versamel 'n paar stokke en 'n vuur gemaak. Daarna het hy sy pot gevul met water uit die dam. Hy opgekap die bestanddele by en vermeng hulle saam 'n pragtige Ierse bredie te maak.

Toe die kos klaar was, hy het die pot en sit dit op 'n klip sodat hy kon die brand te blus. Soos hy gedoen het, 'n hand uitgestrek uit die graf en het 'n groot stem gesê: "Is dit aandete vir my?"

Bennie het gesê: "Dink jy ek sou kos mors vir die lewe op die dood?" Bennie het gelag en die hand getref het met sy groot lepel. Daarna het hy opgetel het sy pot van voedsel en loop rondom die meer, verlede Glencar waterval, en back-up van die berg. Hy was gelukkig fluit soos Hy gewandel het.

"Het jy nie vrees nie?" die rowers gevra?

"Nee" antwoord Bennie. "Ek het net gesien 'n hand uitstrek uit die graf wat behoort aan 'n dooie vrou wat 'n paar gratis aandete wou So ek het haar hand met my lepel en die hand verdwyn getref. Wow wat 'n lekker vuur!"

Toe Bennie gesit en hom by die vuur warm gemaak. Hy het nie eens agterkom nie die verwarde lyk op die gesigte van die rowers.

"Daar is nog 'n geleentheid vir jou vrees te vind." het gesê die diewe. Aan die ander kant van die berg is 'n baie diep poel. Gaan na die swembad en miskien as jy gelukkig is, sal jy vind vrees. "

"Ek hoop so" antwoord Bennie. Daarna het hy gehopte uit sy sitplek deur die vuur en begin loop na die swembad op die ander kant van die berg.

Bennie stap na die swembad, gleming in die maanlig, en as hy het nader gekom het, het hy het 'n lang gang met 'n klein seuntjie in dit sit en huil.
Diep poel
"Dit is 'n slegte plek vir 'n swing" sê ​​Bennie. "Ek wonder hoekom daardie seun huil." Hy stap oor na die swing en 'n pragtige meisie het om met hom te praat.

"Ek wil my baba broer te lig dat die swing" sy uitgeroep, "maar is dit so hoog bo my ek nie kan bereik hom asseblief nader kom aan die rand van die swembad en laat my klim op jou skouers.. Toe ek dink ek kon hom bereik. "

"Ek sal" sê Bennie, en so het die meisie op sy skouers geklim. Maar in plaas van die opheffing van arm huil Terry van die swaai as sy het gesê sy wil, sy plaas benoud Bennie met haar bene so styf dat hy begin verstik. In nog 'n minuut sal hy verstik word of anders sou hy in die diep poel onder hulle val. So Bennie het al sy krag en gooi die meisie terug. Soos sy die grond getref het 'n armband van haar laat afsak en Bennie het dit opgetel.
Wanneer Bennie terug kyk om te sien of die seuntjie Terry was okay, het hy en die swaai verdwyn. Net toe die eerste strale van die dag is deur die wolke gebreek en oor die berg styg.
"Ek gaan hierdie armband te hou vir al my probleme en my te herinner aan al die avonture wat ek gehad het sedert ek die huis verlaat," sê hy vir homself.
Met die armband op sy arm, Bennie Cassis begin loop na die dorp van Grange, wat was op die dieselfde kant van die berg. Hy is op soek na iets om te eet. Soos hy gekom het na die sentrum van die dorp, 'n ou jewler het hom gestop en gevra: "Waar het jy dat die armband? Dit is myne! "

"Dit is nie!" Antwoord Bennie.
"Ja, dit is!" Skree die juwelier.
Toe Bennie het gesê: "Kom ons gaan voor die regter in Sligo dorp en sê vir hom ons storie. As hy glo julle dan die armband is joune. Maar as hy glo my dan dit is myne en ek het nooit wil julle weer sien. "
Die juwelier het ingestem en hulle het saam na die hof in Sligo stad, waar die regter is die uitdeel van geregtigheid. Die regter het baie aandagtig luister aan beide kante van die storie, en dan sy besluit uitgespreek. Nie een van hulle het hul reg bewys aan die armband, daarom moet dit bly in die besit van die regter tot sy regmatige eienaar stappe daarna uit om dit op te eis.
Toe hulle hoor die regter se besluit, beide die juwelier en Bennie het na mekaar gekyk met dieselfde vraag op hul koppe. "Waar is ons gaan die wedstryd aan hierdie armband te vind ten einde te bewys aan die regter dit is ons s'n?" Maar sedert hulle albei weet hulle kan nie argumenteer met die regter se besluit, hulle val aan die regter en gaan hulle aparte weë.

Bennie rondgedwaal totdat hy by Sligo Bay op die noordelike rand van die Springdom van water. Daarna het hy het voortgegaan totdat hy by Rosses Point. Sien hy in die verte 'n skip vas op die rotse en sink. Die skip se bemanning op die skip gestaan ​​met gesigte so wit soos die dood. Hulle het geskreeu en waai hul arms.
"Het jy met vrees?" Geskree Bennie oor die waters. En hulle antwoord: alles op een slag, sê: "Ons het 'n rots getref! Help ons om ons te verdrink! Help! Help "en so Bennie sy klere afgooi en swem na die skip waar die bang mense het hom op die dek.

"Hierdie skip is rocking so hard ons sal binnekort ingesuig word! Ons sal almal sterf en ons is bang! "

"Gee my daardie tou." Sê Bennie kalm, en hy het die tou en die een end tot die skip en die ander kant om sy heupe vasgemaak. Daarna het hy in die see gespring. Down hy gegaan het, af, af, af, totdat sy voete aangeraak onderkant, dan het hy opgestaan ​​en kyk rond. Staan daar was prikkelbaar Gabby die Glencar heks met 'n gesig soos 'n padda moeras af in die sloot, en haar vet liggaam wit krappe gehad het al meer as dit. Sy was hard trek aan 'n ketting wat sy gemaak het met 'n haak aan die skip vasgemaak. Sy is sleep die skip bietjie vir bietjie onder die water met behulp van die ketting.

Bennie gryp haar arms met albei sy hande, en hy het haar gedwing om die ketting te laat val. Toe die skip hierbo het bestendige en die matrose gefloteer die skip van die rotse af. Bennie dan opgetel 'n geroeste mes van 'n stapel van seewier en hy sny die tou van sy middellyf en vasgemaak prikkelbaar Gabby vir 'n klip, sodat sy kan nie meer skade doen. Hy het toe gesê totsiens en hy swem terug na die strand waar sy klere is nog steeds wag.



Bennie het vinnig aangetrek en stap terug na Glencar Lake totdat hy aan die mooiste waterval in Ierland. Die dag was warm en hy was moeg, sodat hy loop met die pad na die waterval en onder 'n boom gaan sit en val asleep.

Soos die son begin om af te gaan, Bennie het die geluid gehoor van die vlerke en 'n koue briesie het hom wakker gemaak. Hy lig sy kop versigtig en hy het drie swart kraaie duik in die stroom in die voorkant van hom. Hulle gespat rondom, skud hulle, en duif na die bodem van 'n diep poel in die stroom.

Toe hy opgetrek het, het hy hulle nie kon sien was kraaie. Hulle was drie lelike susters. Hulle dwaal die stroom af en uit in Glencar Lough, waar hulle dan op onsigbare stoele met 'n tafel tussen hulle gemaak van klip. Hulle het op die tafel drink kelkies van skulpe wat hulle op die strand gevind.


Een van die drie susters het die koppies van 'n kristal glas gevul, en is verhoog dit na haar mond toe haar suster haar gestop. "Aan wie se gesondheid drink jy?" Vra die oudste suster.

"Vir die seun wat die bredie gemaak het en my hand getref met die lepel toe ek uit die graf," sê die suster, "Hy was nooit bang soos die ander mense was! Aan wie se gesondheid drink jy? "

"Om die seun op wie se skouers ek geklim op die rand van die swembad Baby Terry, wat my afgooi met so 'n ruk dat ek lê bewusteloos op die grond vir ure te red," antwoord die middel suster. "Maar jy, my liewe suster Gabby, nie aan wie jy drink?"

"Ek is lief vir om te drink en dronk" sê Gabby. Af in die see het ek hou van 'n skip en skud dit en trek dit totdat dit amper gesink het, "sê Gabby. "Maar 'n seun het saam en my op 'n rots vasgebind. Ek drink sy gesondheid "Al drie susters! Opgehef hul koppies en dronk stil in verwondering. Soos hulle hul koppies verlaag, Bennie verskyn in die voorkant van hulle.

"Hier is ek jou drie hekse. Ek is die seun wie se gesondheid wat jy gedrink het, en nou gee my die armband wat ooreenstem met 'n versierde band wat uit die arm van een van julle val. 'N juwelier probeer om te neem dit van My af nie, maar ek sou nie laat hom, sodat hy my gesleep voor die regter wat my armband gehou totdat ek hom kon wys sy matching tweeling. "

"Kom saam met ons" sê die drie susters. Toe het die drie susters gelei Bennie op 'n heuwel aan die onderkant van die berg. En hulle het hom in 'n geheime kamer, waarvan baie kamers geopen, elkeen mooier as die vorige een. Die oudste suster van 'n rak gestapel met goud en juwele het 'n armband, wat presies soos die ander een was, en sy het dit vas te Bennie se arm.


"Nou terug na Regter Gerald gaan", het sy gesê, "en Hy sal jou gee sy matching tweeling.

"Julle drie is amazing," sê Bennie, "maar ek moet nou gaan. Ek gaan om te vlieg, vaar, hardloop, klim en alles doen wat Ek moet doen totdat ek het gevind dat vrees. "En hy het gegaan en die armband herstel van die regter, en hervat sy soeke na vrees.

Hy gewandel het oor en oor, deur heilige boomstamme en oor strome, al die pad na Manorhamilton, dan loop hy Killen waar al die strate was so vol van mense wat hy skaars kon slaag tussen hulle.


"Wat gebeur hier?" Het hy gevra om 'n man in die dorpsplein.
"Die owerste van hierdie Springdom, King Seamus, gesterf het. En omdat hy geen kinders gehad het nie, moet ons 'n nuwe koning te kies. So het elke oggend een van die heilige duiwe is laat los van die toring, en waar dit lande, wat man is ons nuwe koning. In net 'n minuut sal die duif vlieg, so kyk en sien vir jouself. "


"Ek kan nie glo dat jy," antwoord Bennie. "Hoe kan enige iemand dit glo?"

Elke persoon in Killen staar by die toring in die sentrum van die stad. Die son was reg oor die toring, en 'n deur oopgemaak en 'n pragtige blink wit duif het gedruis uit in die lug. Dit gevlieg in die rondte, tot dit het op die hoof van Bold Bennie Cassis gerus.

Toe almal in die dorp gejuig, "The King! Die Koning ", maar as Bennie geluister na hulle juig, 'n visie, soos 'n weerlig, sy hart en brein getref. Hy het homself op die troon sit. Hy sien homself spandeer die res van sy lewe probeer, maar nooit daarin slaag om arm mense ryk te maak, misrabele mense gelukkig, slegte mense goeie, nooit om iets te doen wat hy wou doen nie, selfs nie die trou van die aarbei blonde-headed meisie wat hy liefgehad het terug by die huis .

"NEE! NEE "hy gil en verberg sy gesig in sy hande. Maar die skare het gedink hy is oorweldig deur die grootheid van die oomblik en deur die troon wat op hom gewag het.

"Net om seker te maak, laat vlieg meer duiwe," sê die dorpenaars, maar elke duif gevolg van die eerste, en die juigende harder as ooit geword het:

"DIE KONING! DIE KONING "Bold Bennie Cassis! Gebuig onder die gewig van hul cheers, en 'n koue rilling soos hy nog nooit vantevore gevoel het sy ruggraat af.

"Dit is die vrees wat jy gesoek het vir so lank om te vind," fluister 'n stem, wat net Bennie kon hoor. Bennie buig sy kop laag as die verskriklike visie weer het voor sy oë. Toe Bennie sy lot aanvaar en begin om die res van sy dae om te lewe met die vrees reg langs hom.

Die Einde

No comments:

Post a Comment